Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu |
Author: |
Janošík, Josef
|
Advisor: |
Nemeškalová, Markéta
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá interakcemi fanoušků s obsahem módních značek na sociální síti Instagram. Práce zkoumá chování a preference fanoušků módy v rámci Instagramu, aby na jejich základě formulovala doporučení pro působení módních značek na této sociální síti. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se značek a sociálních médií, popisuje principy fungování Instagramu a na závěr stanovuje výzkumné otázky a metody výzkumu. Praktická část práce následně za pomoci analýzy výsledků dotazníkového šetření zjišťuje, jak fanoušci módních značek běžně interagují s jejich obsahem a jaký obsah je zajímá, z čehož je vyvozen soubor doporučení pro módní značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45482
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53152
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account