Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu
Autor: Janošík, Josef
Vedoucí: Nemeškalová, Markéta
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá interakcemi fanoušků s obsahem módních značek na sociální síti Instagram. Práce zkoumá chování a preference fanoušků módy v rámci Instagramu, aby na jejich základě formulovala doporučení pro působení módních značek na této sociální síti. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se značek a sociálních médií, popisuje principy fungování Instagramu a na závěr stanovuje výzkumné otázky a metody výzkumu. Praktická část práce následně za pomoci analýzy výsledků dotazníkového šetření zjišťuje, jak fanoušci módních značek běžně interagují s jejich obsahem a jaký obsah je zajímá, z čehož je vyvozen soubor doporučení pro módní značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45482
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53152


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janošík_2019_dp.pdf 2.672Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janošík_2019_op.doc 141.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janošík_2019_vp.docx 123.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet