Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Autor: Jurasová, Nikola
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně. U kampaní, které obdržely kreativní i efektivní ocenění, je posuzována jejich komunikační strategie, kreativní strategie a účinnost. Analýza se opírá také o výsledky z dotazníkového šetření, jehož cílem bylo poznat postoj široké veřejnosti ke kreativitě a také jejich vnímání výherních i nevýher-ních reklamních kampaní. Závěrem jsou názory veřejnosti porovnány se stanoviskem odborné poroty a jsou stanovena doporučení pro efektivní nastavení reklamních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45483
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53153


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurasová_2019_dp.pdf 2.171Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurasová_2019_op.docx 57.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurasová_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet