Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata
Autor: Jurková, Soňa
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova vnoučata, který se zabývá seniory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45484
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53154


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurková_2019_dp.pdf 1.797Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurková_2019_op.pdf 504.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jurková_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet