Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Autor: Kašparová, Jana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45486
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53156


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kašparová_2019_dp.zip 1.170Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
kašparová_2019_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kašparová_2019_vp.doc 201.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet