Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika
Autor: Procházková, Jana
Vedoucí: Ladová, Janka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých prvků marketingového mixu v obchodní firmě, stanovením strategických cílů a návrhem optimalizace jednotlivých prvků včetně zpracování projektu na vybudování elektronického obchodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4553
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6141


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
procházková_2007_dp.pdfZablokované 939.9Kb PDF
procházková_2007_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
procházková_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet