Vnímání značek na českém knižním trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značek na českém knižním trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značek na českém knižním trhu
Autor: Kremláčková, Anna
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek na českém knižním trhu. Teoretická část popisuje značku, její prvky, hodnotu a principy jejího budování. Dále charakterizuje marketingový výzkumu. Praktická část představuje vybranou značku, její prvky a její postavení na trhu. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakou roli hraje nakladatelství při výběru knih, jak velké povědomí mají čtenáři o jednotlivých značkách a formuje doporučení pro budování značky na knižním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45543
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53247


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kremláčková_2019_dp.zip 37.74Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
kremláčková_2019_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kremláčková_2019_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet