Interní komunikace ve společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace ve společnosti |
Autor: |
Křoustková, Veronika
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnována interní komunikaci nákupního oddělení společnosti ZOOT a.s. Teoretická část se zabývá problematikou a definováním základních pojmů se zaměřením na interní komunikaci a v této části je také obsažena metodika práce. Na teoretickou část navazuje část praktická, která obsahuje charakteristiku společnosti, vyhodnocení šetření a návrhy na zlepšení. Zdrojem dat šetření je kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci nákupního oddělení společnosti. Cílem práce je zjistit, zda jsou zaměstnanci spokojeni s informovaností v nákupním oddělení společnosti ZOOT a.s., jakou formu komunikace zaměstnanci více využívají, jaký komunikační nástroj je podle názorů zaměstnanců oddělení nejvíce efektivní a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout doporučení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45544
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53248
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet