Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M
Autor: Loudová, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem greenwashingu v módním průmyslu a zaměřuje se na H&M, jednu z největších oděvních společností. V teoretické části je nejdříve vysvětlen koncept společenské odpovědnosti a podrobněji popsána její environmentální oblast. Násle-dující kapitola se věnuje pojmu greenwashing, jeho významu a historii. V další kapitole je přiblížen vztah módního průmyslu k životnímu prostředí, vysvětlen koncept fast fashion a jeho vliv na životní prostředí. Tato kapitola zároveň pojednává o udržitelnosti v módním průmyslu a o recyklaci. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována marketingovému vý-zkumu, a to především obsahové analýze. V úvodu praktické části je přiblíženo pozadí spo-lečnosti H&M, její historie a snahy o udržitelnost. Následuje samotný výzkum, který se skládá ze dvou obsahových analýz. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy jsou ana-lyzovány vybrané iniciativy společnosti týkající se tématu udržitelnosti. Kvantitativní analý-zou je pak zkoumána komunikace tématu na sociálních sítích společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45549
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53255


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
loudová_2019_dp.pdf 2.526Mb PDF Zobrazit/otevřít None
loudová_2019_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
loudová_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet