B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Autor: Stakhovska, Valeriia
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem daného výzkumu je vypracování strategie digitálního marketingu pro B2B společnost, která působí na globálním trhu IT poradenských služeb. Hlavní náplní práce je vedení digitálních transformací pro B2B klienty integrací main-streamového IT a nasazením digitálních řešení v měřítku, aby se dosáhlo lepších obchodních výsledků. Teoretická část Vypracovat literární rešerši týkající se konceptů digitálního marketingu, marketingové strategie a plánování, obsaho-vého marketingu a reklamních platforem. Druhá část obsahuje analýzu současné strategie digitálního marketingu společnosti a současných aktivit společnosti v oblasti digitálního marketingu. Třetí část navrhuje novou marketingovou strate-gii, včetně benchmarkingu, analýzy interních a externích faktorů, analýzy por-terových sil a marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45558
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53264


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stakhovska_2019_dp.pdf 6.665Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stakhovska_2019_op.docx 24.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stakhovska_2019_vp.docx 23.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet