Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Autor: Tomanová, Veronika
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných nástrojů, analýza vnějšího prostředí formou Porterovy analýzy pěti sil, PEST analýzy a in store experiment zkoumající vliv podpory prodeje - konkrétně slev na nákupní chování zákazníků. Na základě vyhodnocení výzkumu jsou stanovena doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45571
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53280


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomanová_2019_dp.pdf 2.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomanová_2019_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomanová_2019_vp.docx 121.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet