Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Valentová, Iveta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45575
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na projekt Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
dc.format 38
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject Vítání prváků UTB cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject promotional mix en
dc.subject internet marketing en
dc.subject Vitani prvaku UTB en
dc.title Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
dc.title.alternative Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. The theoretical part defines the terms event and event marketing, and analyses the marketing mix model and its tools. In connection with the characteristics of integrated communication, it also analyses the communication mix and its tools. In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis of the project Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questi-onnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53284
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2019-04-26


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valentová_2019_dp.pdf 1.408Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valentová_2019_op.pdf 440.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
valentová_2019_vp.docx 122.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet