Sociální reklama a současná dospívající generace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama a současná dospívající generace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Mráčková, Marcela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45605
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Sociální reklama a současná dospívající generace se v teoretické části zabývá vymezením termínů reklama, sociální reklama a zadavateli sociální reklamy. Dále pak historií a současností sociální reklamy a jejím posláním. Z psychologického hledis-ka práce přiblíží teorii vnímání reklamy dospívajícími. Ve druhé, praktické části se orientuje především na kvantitativní výzkum u studentů střední školy. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá sociální reklamu dospívající generace a zda ji může motivovat ke změně chování.
dc.format 44 s. (71 374 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject emoce cs
dc.subject dospívající generace cs
dc.subject advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject a non-profit organisation en
dc.subject emotion en
dc.subject teenage ge-neration en
dc.title Sociální reklama a současná dospívající generace
dc.title.alternative Social Advertising and Contemporary Teenage Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated Bachelor´s work called Social advertisingand the current teenage generation deals with definition of advertising, social advertising in theoretical part. History and the present, then social advertising and its mission. Psychological aspects of work comes from a theory of advertising to adolescents. In the second, the practical part of the quantitative research fo-cused mainly on high school students. The main objective of the work is to see how the teenage generation and social advertising can encourage them to change.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53323
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mráčková_2019_dp.pdf 3.153Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mráčková_2019_op.pdf 297.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mráčková_2019_vp.doc 165Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet