Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Autor: Pavlů, Roman
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, kte-rá se zabývá velkoobchodní činností spojenou s obaly a obalovou technikou. Měření spo-kojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, trhy B2B a vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka. Praktická část práce se zabývá představením vybrané společnosti, realizací, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěru práce jsou zpracovány doporučení pro zlepšení a zvýšení spokojenosti zákazní-ků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45633
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53356


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlů_2019_dp.pdf 2.947Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlů_2019_op.pdf 1.647Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlů_2019_vp.pdf 412.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet