Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
Autor: Poláčková, Ivana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem a jeho vyhodnocením. Zkoumá vnímání sociálních reklam Asociace českých pojišťoven a BESIP výzkumnou metodou focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45635
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53358


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
poláčková_2019_dp.pdf 1.211Mb PDF Zobrazit/otevřít None
poláčková_2019_op.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
poláčková_2019_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet