Nastavení PPC kampaně pro e-shop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nastavení PPC kampaně pro e-shop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Autor: Spáčilová, Dominika
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy. Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45638
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53361


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
spáčilová_2019_dp.pdf 3.713Mb PDF Zobrazit/otevřít None
spáčilová_2019_op.doc 121Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
spáčilová_2019_vp.docx 121.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet