Spokojenost zákazníků značky SCURA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spokojenost zákazníků značky SCURA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spokojenost zákazníků značky SCURA
Autor: Šlachta, Jan
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Nové technologické vymoženosti doby s sebou nesou i vývoj nových trendů v marketingu, především v online komunikaci. S rozvojem nových technologií, především internetu, aplikací a softwarových řešení se ve světě marketingových komunikací otevírají nové možnosti, jak prezentovat jednotlivé produkty, služby nebo samotnou značku. Tato bakalářská práce se v teoretické části dotýká otázek marketingu služeb, online a fashion marketingu, nákupního chování a postupů měření spokojenosti zákazníka. V praktické části pak kvalitativní analýzou vyhodnocuje polostrukturované, hloubkové rozhovory s respondenty z řad stávajících zákazníků značky SCURA. V sekundární analýze pak porovnává online komunikaci konkurence této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45640
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53363


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šlachta_2019_dp.pdf 2.032Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šlachta_2019_op.pdf 1.622Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šlachta_2019_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet