Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj
Autor: Šlúchová, Zuzana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vy-braný komunikační nástroj", se zaměřuje na využití konkrétního marketingového komunikačního nástroje v neziskové organizaci směrem k veřejnosti. Neziskový sektor má svá specifika, využívá spíše tradiční nástroje marketingové komunikace, od výstřednějšího využití marketingu v oblasti profitové sféry. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části jsou uvedeny podstatné vlastnosti neziskových organizací a nástroje, jež využívá marketing neziskového sektoru. Práce v další části rozvádí především hlavní specifika užití marketingu v neziskovém sek-toru, zejména marketingový komunikační mix. Praktická část vycházející z části teoretické se zaměřuje konkrétně na marketingovou komunikaci NADĚJE Zlín, prostřednictvím vybraného komunikačního nástroje, časopisu Čtvrtletník NADĚJE Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45641
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53364


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šlúchová_2019_dp.pdf 3.252Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šlúchová_2019_op.pdf 940.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šlúchová_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet