Užívání autorského díla v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Užívání autorského díla v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Užívání autorského díla v reklamě
Autor: Štorková, Adéla
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá užíváním autorského díla v reklamě. Cílem práce je na-vrhnout kolektivnímu správci autorských práv lepší způsob podpory autorů. V teoretické části jsou definované pojmy jako autorské dílo nebo autorské právo. Teoretic-ká část této práce dále obsahuje popis fungování kolektivních správců autorských práv v České republice. Je zde také uvedena metodika práce, která uvádí cíl, metodu a účel šet-ření této práce. Praktická část je věnována aktuálnímu dění na poli kolektivní ochrany autorského díla a jsou zde uvedeny příklady užití a také zneužití autorských děl pro účely reklamy. Jsou zde posouzeny tři konkrétní soudní kauzy, které jsou podrobeny komparativní analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45642
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53365


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štorková_2019_dp.pdf 1.280Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štorková_2019_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štorková_2019_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet