Znalost a vnímání značky XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znalost a vnímání značky XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vajdáková, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45643
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části věnuje historii i současnosti značek, hodnotě, budování a vnímání značky a teoretickým poznatkům o firemní identitě a jejích jednotlivých složkách. Praktická část práce je zaměřena na firmu Gazel. Je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, jejich cílem je analyzovat, jaké je v současné době ve Zlíně a okolí povědomí o značce Gazel u cílové skupiny zákazníků a zda je firma těmito zákazníky vnímána jako prodejce dětského nábytku.
dc.format 62 s. (77 839 znaků), 7s. příl
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject logo cs
dc.subject produkt cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Brand en
dc.subject branding en
dc.subject company identity en
dc.subject company design en
dc.subject logo en
dc.subject product en
dc.subject communication en
dc.subject target group en
dc.subject marketing research en
dc.title Znalost a vnímání značky XY
dc.title.alternative Knowledge and Perception of the Brand XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis focuses in its theoretical part on the history and the current state of brands, the value, building and perception of brands and theoretical pieces of knowledge about company identity and its individual components. The practical part of thesis focuses on company Gazel. Qualitative and quantitative research is carried out with the aim of analysing the target group awareness of brand Gazel at the present time in Zlín and its surrounding regions and whether the company is percieved by these customers as a mere retailer of children's furniture.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53366
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
vajdáková_2019_dp.pdf 3.002Mb PDF View/Open None
vajdáková_2019_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
vajdáková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account