Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity
Autor: Bílková, Kateřina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje představení Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum a zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná, projektová, část obsahuje doporučení, na základě výsledků výzkumu a návrh dílčích částí komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45645
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bílková_2019_dp.pdf 3.610Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bílková_2019_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bílková_2019_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet