Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Autor: Fojtík, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Předmětem práce je marketingová komunikace crowdfundingových projektů se zaměřením na filmy z produkce studentů Ateliéru Audiovizuální tvorba FMK UTB ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti filmového marketingu a financování filmového průmyslu. Praktická část představuje prostředí výzkumu a pětici projektů, které dále analyzuje skrze individuální hloubkové rozhovory. Prostřednictvím kvantitativního šetření zpětně zjišťuje účinnost komunikačních kampaní jednotlivých projektů a nabízí vhled do hlavní cílové skupiny - studentů UTB. Tato zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační kampaně konkrétního crowdfundingového projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45648
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtík_2019_dp.pdf 6.708Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtík_2019_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojtík_2019_vp.doc 149Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet