Marketingová komunikace Českého biatlonu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Českého biatlonu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Českého biatlonu
Autor: Halberštádt, Karel
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část představuje kvalitativní výzkum, individuální rozhovory se svazovými činovníky. Praktickou část uzavírá SWOT analýza. Poznatky z praktické části jsou zužitkovány v projektové části, ve které je navržena komunikační kampaň Českého biatlonu pro sezónu 2019/20.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45651
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
halberštádt_2019_dp.pdf 2.711Mb PDF Zobrazit/otevřít None
halberštádt_2019_op.pdf 466.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
halberštádt_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet