Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Autor: Henzlová, Denisa
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci na Facebooku tak, aby korespon-dovala s komunikací Ronda jako celku. Konzistentně vedená komunikace by měla přispět k budování silné značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45652
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53377


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
henzlová_2019_dp.pdf 4.059Mb PDF Zobrazit/otevřít None
henzlová_2019_op.pdf 594.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
henzlová_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet