Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje spotřebitelů k domácím a zahraničním značkám
Autor: Jančová, Veronika
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá prieskumom vnímania značky spotrebiteľom vzhľadom na medzinárodný kontext. Teoretická časť práce je zameraná na význam pojmu značka, ďalej na špecifiká marketingu v medzinárodnom prostredí a na spotrebiteľa v medzinárodnom kontexte. Praktická časť je zameraná na samotný prieskum spotrebiteľského vnímania značiek v Malajzii, ktorého výsledky sú následne porovnali s identickým prieskumom vykonaným v Českej republike. K analýze bolo využité dotazníkové šetrenie. Na základe analýzy dát je potom v projektovej časti vypracovaný návrh komunikačnej kampane spoločnosti Vasky pri vstupe na malajský trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45653
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jančová_2019_dp.zip 2.609Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
jančová_2019_op.pdf 289.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jančová_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet