Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kalinayová, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45658
dc.description.abstract Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které klub v komunikaci k nim využívá. Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace k oslavám 100 let výročí FC Fastav Zlín, soustředící se na plánování eventu.
dc.format 103s. (198 573 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazník cs
dc.subject FC Fastav Zlín cs
dc.subject fotbalový klub cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marke-ting ve fotbale cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject organizace eventu cs
dc.subject oslava výročí cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject anniversary celebration en
dc.subject communication plan en
dc.subject event organization en
dc.subject FC Fastav Zlin en
dc.subject football club en
dc.subject football marketing en
dc.subject in depth interview en
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire en
dc.subject sports marketing en
dc.title Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
dc.title.alternative Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club focusing on how the communication is being perceived by them and which communication channels are most important. Information, collected using these two techniques are used to build marketing communica-tion plan for 100th years anniversary celebration, focusing on planning an event.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53384
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kalinayová_2019_dp.pdf 3.830Mb PDF View/Open None
kalinayová_2019_op.doc 453.5Kb Unknown View/Open None
kalinayová_2019_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account