Efektivní cílení na ženy generace Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní cílení na ženy generace Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní cílení na ženy generace Y
Autor: Kmínková, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá cílením na konkrétní segment, kterým jsou ženy generace Y. Popisuje ženskou problematiku ve společnosti spolu s genderovými stereotypy a sexismem v reklamách. Analyzuje ženské nákupní chování a působení reklamy na psychiku žen. Práce zahrnuje tři formy praktického výzkumu - hloubkový rozhovor s odbornicí na stereotypní obraz žen v médiích, Focus group diskuze a dotazníkové šetření pro kvantitativní ověření výsledků. Praktická i projektová část je přizpůsobena komunikaci automobilových značek. V jejich kampaních se totiž hojně vyskytuje sexismus. Na konci práce je vytvořen návrh ko-munikační strategie pro automobilku Volvo, který využívá způsoby efektivního cílení na ženy generace Y dle výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45662
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53388


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kmínková_2019_dp.zip 95.38Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
kmínková_2019_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kmínková_2019_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet