Marketingová strategie pro Namasté

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie pro Namasté

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie pro Namasté
Autor: Kopecká, Gabriela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a preference jednotlivých cílových skupin. Projektová část práce se zaměřuje na aplikaci výsledků ze smíšeného výzkumu a analýz do marketingové strategie, komunikačního plánu a marketingového mixu nově vznikajícího jóga centra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45664
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53391


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kopecká_2019_dp.pdf 5.292Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kopecká_2019_op.doc 159Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kopecká_2019_vp.doc 149Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet