Komunikační strategie eko-penzionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie eko-penzionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pliešovská, Nela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45677
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie nově vznikajícího eko-penzionu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se hospitality, marketingu služeb, marketingového komunikačního mixu, tvorby komunikační strategie a environmentální zodpovědnosti v hospitality. Je zde také stanovena metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje popisu samotného konceptu penzionu, analýze konkurence a zaznamenává průběh výzkumného šetření - strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V projektové části je vypracován návrh komunikační strategie a komunikační kampaně při otevírání penzionu. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé kampaně a její realizovatelnosti.
dc.format 88 s., přílohy 4 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hospitality cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject environmentální zodpovědnost cs
dc.subject hospitality en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject environmental responsibility en
dc.title Komunikační strategie eko-penzionu
dc.title.alternative Communication Strategy of Eco-guest House
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the creation of the communication strategy of the emerging eco-pension. The theoretical part defines terms related to hospitality, services marketing, marketing communication mix, creation of communication strategy and environmental re-sponsibility in hospitality. The methodology and research questions are also defined in this part. The practical part is devoted to the description of the pension itself, to the analysis of the competition and records the process of the research - structured interviews with open questions. The project part contains a proposal of communication strategy and communication campaign during the opening of the pension. The conclusion of the thesis contains evaluation of the whole campaign and its feasibility.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53419
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pliešovská_2019_dp.pdf 7.180Mb PDF View/Open None
pliešovská_2019_op.pdf 480.8Kb PDF View/Open None
pliešovská_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account