Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Polášek, David
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45679
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací náboru vybrané společnosti. V teoretické části práce je věnována pozornost především oblasti řízení lidských zdrojů, interní komunikace a marketingové komunikace. V praktické části jsou pomocí kvantitativních a kvalitativních metod ověřovány hypotézy u cílové skupiny a zároveň je zde analyzována současná marketingová komunikace náboru vybrané společnosti. Na základě poznatků z praktické části je zpracován projekt komunikační kampaně společnosti, který má za cíl zefektivnit její současnou marketingovou komunikaci.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nábor cs
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Recruitment en
dc.subject human resources management en
dc.subject internal communications en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication campaign en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.title Návrh náborové komunikační kampaně pro vybranou společnost
dc.title.alternative Recruitment Communication Campaign for Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with recruitment marketing communications of the chosen company. In the theoretical part, attention is paid on the fields of human resources management, internal communications and marketing communications. In the practical part, hypotheses are evaluated by quantitative and qualitative methods within the target group, as well as the analysis of current marketing communications of the company is made. Based on results of the practical part, communications campaign project is made in order to make current marketing communications more efficient.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53422
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
polášek_2019_dp.pdf 3.783Mb PDF View/Open
polášek_2019_dp.zip 167.1Mb application/zip View/Open None
polášek_2019_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
polášek_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account