Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Autor: Sladká, Klára
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového plánu. Praktická část se věnuje představení značky, jejímu příběhu a produktům. Dále je zde provedena marketingová situační analýza, a to pomocí dílčích analýz pro makroprostředí a mezoprostředí. Kromě toho je v praktické části provedena také analýza výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitelské chování na trhu ručně dělaných háčkovaných produktů. Projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45685
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53429


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sladká_2019_dp.pdf 5.389Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sladká_2019_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sladká_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet