Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh |
| Autor: |
Sladká, Klára
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového plánu. Praktická část se věnuje představení značky, jejímu příběhu a produktům. Dále je zde provedena marketingová situační analýza, a to pomocí dílčích analýz pro makroprostředí a mezoprostředí. Kromě toho je v praktické části provedena také analýza výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitelské chování na trhu ručně dělaných háčkovaných produktů. Projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45685
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53429
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet