Využití obsahového marketingu ve video produkci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití obsahového marketingu ve video produkci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití obsahového marketingu ve video produkci
Autor: Studený, Karel
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o přístupu k tvorbě videa v rámci obsahového marketingu. Cí-lem práce je najít postup, jak vytvořit obsahová videa tak, aby plnila cíle zadavatele a zároveň odrážela potřeby koncového diváka, tedy aby ho bavila a poskytovala přidanou hodnotu. Velkou inspirací byl v tomto případě designérský přístup k vývoji nových produktů, známý také jako Design Thinking. V souladu s tímto přístupem, tedy zapojení koncového uživatele do samotného vývoje produktu jemu určenému, je vytvářen kreativní koncept videí pro vy-braný subjekt, v tomto případě značku HUDYsport, prodejce outdoorového vybavení. Pro zjištění potřeb zadavatele a koncového uživatele byly použity rozlišné výzkumné metody. Základním východiskem pro následný výzkum bylo vypracování a analýza tzv. klientského briefu. Tento brief měl za cíl zjistit zásadní informace, které stanovily cíle projektu, definova-ly koncového diváka a popsaly hlavní konkurenty. Na základě těchto informací byl poté ve-den výzkum, který kombinoval metodu komparativní analýzy konkurence, analýzu součas-ného stavu vybraného subjektu a kvalitativní šetření s koncovým zákazníkem pomocí hloub-kových rozhovorů. Výsledky výzkumu byly stěžejním východiskem pro projektovou část, jejíž výstup představuje kreativní koncept videí, které se zakládají na stanovených cílech za-davatale, ale zároveň odrážejí potřebu koncového diváka. Tento projekt je tvořen ve spolu-práci s firmou Bumerang film, která v tomto případě figuruje jako dodavatel navržených vi-deí. Společnost Bumerang film rovněž těží poznatků práce, které v budoucnu lze použít v praxi. Hlavním výstupem celého projektu je tzv. checklist, obsahující jednotlivé kroky, podle nichž je potřeba postupovat tak, aby proces mohl být dále replikovatelný pro další klienty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45687
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
studený_2019_dp.pdf 5.099Mb PDF Zobrazit/otevřít None
studený_2019_op.doc 458Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
studený_2019_vp.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet