Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci
Author: Suková, Lucie
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45688
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53432


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
suková_2019_dp.pdf 3.122Mb PDF View/Open None
suková_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
suková_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account