Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Autor: Svoboda, Jaroslav
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena analýza reklamních banerů autorem diplomové práce a také analýza morálního hodnocení spotřebitelů na základě dotazníkového šetření. Projektová část předkládá návrhy pro zlepšení off-line marketingové komunikace zmíněných výrobků tak, aby byla eticky přijatelnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45689
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svoboda_2019_dp.pdf 10.48Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2019_op.pdf 713.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet