Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
Autor: Šmajzrová, Pavlína
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite. V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky
URI: http://hdl.handle.net/10563/45691
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šmajzrová_2019_dp.zip 66.30Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
šmajzrová_2019_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šmajzrová_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet