Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Autor: Vilímková, Michaela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45696
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53440


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vilímková_2019_dp.pdf 4.182Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vilímková_2019_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vilímková_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet