Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Autor: Bašníková, Adéla
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je problematika obalového designu jako nástroje marketingové a obchodní strategie. Tato práce je zaměřena na segment rychloobrátkového zboží, a to bramborových chipsů. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení. Tato marketingová funkce je definována určitými nástroji obalového designu, které jsou v práci vysvětleny. Dále zkoumá roli obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů. V praktické části se pak zaměřuje na specifika obalového designu v segmentu bramborových chipsů a shrnuje základní poznatky, dále zkoumá preference spotřebitelů v tomto segmentu. Projektová část se pak věnuje samotnému návrhu obalu produktu Lay's Kettle Cooked, který respektuje získané znalosti a poznatky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45699
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53445


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bašníková_2019_dp.pdf 5.543Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bašníková_2019_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bašníková_2019_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet