Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů
Autor: Bergerová, Lucie
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Celý svět je malá vesnice, říká jedno staré italské přísloví. Na individuální úrovni je to jistě pravda, neboť spoustu vlastností či modelů chování mají lidé na celém světě identických. Lze však toto tvrzení považovat za dogma aplikovatelné na jakoukoliv situaci? Je možné toto tvrzení přijmout jako platné pravidlo i na poli mezinárodního obchodování či komunikace? Každý národ má prokazatelně svá specifika, mentalitu, vnímání, jazyk či prosazování sebe sama, odpověď je tudíž jednoznačná a jakékoliv generalizování na poli mezikulturní komunikace je naprosto nemyslitelné. Ústředním tématem diplomové práce bude zaměření na česko-italskou komunikaci, přičemž cílem práce bude na základě výsledků primárního výzkumu zjistit, jak kulturní rozdíly mezi Českou republikou a Itálií ovlivňují společná vyjednávání, jaké bariéry se v komunikaci projevují a lze-li tyto bariéry trvale eliminovat. Po identifikaci problému bude navrženo řešení ve formě vzdělávacího workshopu, jehož posláním bude vzájemné přiblížení obou kultur.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45700
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53446


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bergerová_2019_dp.pdf 6.551Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bergerová_2019_op.doc 76.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bergerová_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet