Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
Autor: Hnilička, Lukáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci HbbTV jako nového média typu. Určit jeho pozici v marketingovém mixu a zhodnotit jako nástroj výkonnostního marketingu. Popsat vztah vůči ostatním média typům a jeho konkurence schopnost. Práce by měla zodpovědět otázku, zda je právě HbbTV (internet v televizi) nástrojem televizních stanic pro zvýšení on-line investice na úkor duopolu Google - Facebook. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvali-tativního výzkumů zodpovědět klíčové otázky: zda-li je HbbTV nástroj navýšení televizních investic z rozpočtů online médií a zda je odpovědí, nebo synergií pro televizní vysílatele oproti sociálním sítím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45710
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hnilička_2019_dp.pdf 6.128Mb PDF Zobrazit/otevřít
hnilička_2019_dp.zip 180.8Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
hnilička_2019_op.doc 191Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hnilička_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet