Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Autor: Hodný, Marek
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45711
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hodný_2019_dp.pdf 9.372Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hodný_2019_op.pdf 591.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hodný_2019_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet