Erotika a sex v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Erotika a sex v reklamě
Autor: Janoušková, Anna
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá nejen erotickými apely v reklamě obecně, ale zejména tím, jak jsou vnímány a hodnoceny veřejností. Soustředí se na reflexi tohoto tématu ve formě soutěží, jmenovitě se soustředí na anketu Sexistické prasátečko a na to, jak tato anketa v průběhu let ovlivnila vnímání sexismu a pohlavních stereotypů v reklamě. V teoretické části nabídne krátký vhled do historie reklamy s důrazem na erotiku a sex, v praktické části se pak soustředí právě na to, jakým způsobem je toto téma veřejností, ale i médii vnímáno. V projektové části je navrhnuto pokračování soutěže Sexistické prasátečko, nyní ale pod jiným názvem a na základě trochu jiného principu. Cíl soutěže ale zůstává stejný - edukovat veřejnost a poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamě diskriminujícím způsobem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45714
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53472


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janoušková_2019_dp.pdf 7.496Mb PDF Zobrazit/otevřít
janoušková_2019_dp.zip 166.2Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
janoušková_2019_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janoušková_2019_vp.doc 514.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet