Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
Autor: Kopfová, Jaroslava
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce je doplněna o konkrétní příklady aplikace formulovaných závěrů v oblastech komerční i nekomerční reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45717
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53475


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kopfová_2019_dp.pdf 3.397Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kopfová_2019_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kopfová_2019_vp.doc 511.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet