Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ošlejšek, Petr
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45727
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. a zároveň zahrnuje návrh pro zlepšení současného stavu. V teoretické části se zabývá základními pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejím rozdělením a nástroji, a věnuje se teorii týkající se plánování marketingové komunikace. Praktická část se skládá z analýz prostředí společnosti a charakterizuje současný stav marketingové komunikace. Východiska z praktické části jsou využita pro vypracování projektové části, kde je předložen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro účel společnosti.
dc.format 145 s. (190 099 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject plánování marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communication in the Ferdus Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the current state of marketing communication of Ferdus, s.r.o. and at the same time includes a proposal to improve the current situation. The theoretical part dea-ls with the basic concepts of marketing communication, its parts and tools, and with the theory of marketing communication planning. The practical part consists analysis of the environment of the company and characterizes the current state of marketing communication. conclusions of the practical part are used for the elaboration of the project part, where the proposal of new marketing communication is presented. The work will serve the purpose of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53489
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
ošlejšek_2019_dp.pdf 4.982Mb PDF View/Open None
ošlejšek_2019_op.pdf 466.4Kb PDF View/Open None
ošlejšek_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account