Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání a pozice Radia Beat na trhu
Autor: Struhařová, Petra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací první classic rockové rozhlasové stanice Radia Beat, jež působí od roku 2002 na českém rozhlasovém trhu. Konkrétně se zaměřuje na vnímání rádia a postoje jejich posluchačů. Teoretická část se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů s důrazem na rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část charakterizuje Radio Beat a věnuje se analýze současné pozice na rozhlasovém trhu i na její konkurenci. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na vnímání vybrané rozhlasové stanice jejími posluchači. Projektová část hodnotí a definuje rezervy rádia a navrhuje konkrétní řešení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45735
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53500


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
struhařová_2019_dp.pdf 3.450Mb PDF Zobrazit/otevřít None
struhařová_2019_op.pdf 545.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
struhařová_2019_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet