Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obalový design jako podpora nové komunikační strategie
Autor: Timkovičová, Nikola
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie na základě podpory obalového designu pro značku Leros. Práce zkoumá vnímání značky ze strany spotřebitelů, dojmy z návrhu obalového designu pro novou řadu čajů a nákupním chováním v segmentu čajů. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci, podrobněji je pak věnována packagingu, nákupnímu chování spotřebitelů, značce a konkurenci. Ve výzkumné části je vyhodnoceno vnímání značky v rámci cílové skupiny, příležitosti komunikace značky a vnímání navrhovaného designu obalu. Projektová část je pak konkrétním návrhem komunikační strategie na základě doporučení vycházející z části praktické.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45739
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
timkovičová_2019_dp.pdf 3.885Mb PDF Zobrazit/otevřít None
timkovičová_2019_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
timkovičová_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet