Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu
Autor: Tuška, Jan
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá Influencer marketingem na sociální síti Instagram. Práce měla dva cíle. Zaprvé, zjistit, zda dotazované osoby hodnotí Influencer marketing na In-stagramu jako efektivní nástroj marketingové komunikace. Zadruhé, na základě zodpově-zení výzkumné otázky navrhnout efektivnější influencer-marketingovou kampaň. Odpo-věď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných kvali-tativních rozhovorů se zástupci třech zkoumaných skupin. Jednalo se o společnost, která s influencery spolupracuje, influencery samotné a v neposlední řadě o jejich sledující. Ukázalo se, že z těchto tří skupin hodnotily pozitivně Influecner maketing pouze první dvě. Z pohledu sledujících se jedná o neefektivní marketingový nástroj, který bývá publi-kem zpravidla kritizován a přehlížen. Zjištěné poznatky mohou posloužit jako teoretická opora pro budoucí výzkumy v oblasti Influencer marketingu na sociálních sítích, převážně pak na Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45740
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53506


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tuška_2019_dp.pdf 3.512Mb PDF Zobrazit/otevřít
tuška_2019_dp.zip 187.2Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
tuška_2019_op.pdf 586.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tuška_2019_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet