Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě
Autor: Zapletalová, Jitka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problémem studijní neúspěšnosti. Kromě obecných informací o studijní neúspěšnosti v České republice je práce zaměřena na zkoumání studijní neúspěšnosti fakulty. Cílem práce je navržení konkrétních kroků a opatření fakulty, které by vedly ke snížení počtu neúspěšných studií. Praktická část definuje, ve kterém ročníku je nejvíc neúspěšných studentů a analyzuje důvody pro ukončení studia. Zkoumá názory uchazečů, kteří si již podali přihlášku na fakultu. V rozhovoru se studenty posledních ročníků středních škol zjišťuje jejich obavy spojené se zahájením studia na vysoké škole. Na základě vyhodnocení výzkumu z praktické části diplomové práce, jsou v projektové části navržena opatření, která by pomohla snížit počet neúspěšných studentů na fakultě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45742
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53508


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zapletalová_2019_dp.pdf 2.097Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zapletalová_2019_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zapletalová_2019_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet