Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Autor: Zahnašová, Romana
Vedoucí: Šnédar, Libor
Abstrakt: Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45788
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45583


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zahnašová_2019_dp.pdf 3.870Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zahnašová_2019_op.docx 25.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zahnašová_2019_vp.docx 24.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet