Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnédar, Libor
dc.contributor.author Zahnašová, Romana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45788
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí zdravotní péče cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject strategický marketingový plán cs
dc.subject home healthcare en
dc.subject marketing in healthcare en
dc.subject situational analysis strategic planning en
dc.subject strategic marketing plan en
dc.title Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
dc.title.alternative Strategic Marketing Plan Project for the Palliative and Hospice Care Institute
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Milan
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is the compilation of the strategic marketing plan of the medical facility. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in health care and further it is characterized by strategic marketing process, strategic marketing planning and individual parts of strategic marketing plan. The practical part includes the processing of the situational analysis of the medical facility by applying the analytical methods mentioned in the theoretical part and then using the SWOT analysis, the evaluation of which is the basis for the strategic marketing plan.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45583
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zahnašová_2019_dp.pdf 3.870Mb PDF View/Open None
zahnašová_2019_op.docx 25.36Kb Unknown View/Open None
zahnašová_2019_vp.docx 24.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account