Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Moťková, Lenka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45796
dc.description.abstract Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti biologickými léčivy, PEST analýza hodnotící postavení vybrané farmaceutické firmy na trhu a Porterův model charakterizující konkurenční firmy. Na základě zjištěných údajů byl navržen projekt konkurenční strategie vybrané firmy, který je výsledkem této práce.
dc.format 120 s.(167 215 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject biologický lék cs
dc.subject biosimilární lék cs
dc.subject strategy en
dc.subject competition en
dc.subject compete strategy en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject biological drug en
dc.subject biosimilar drug en
dc.title Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
dc.title.alternative A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jirsa, Michal
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption of those drugs in the Czech Republic, overtreatment with biological drugs, PEST analysis evaluating position of the selected pharmaceutical company on the market and Porter's model characterizing competing companies. Based on the data found, as a result of this work a project of competitive strategy of the selected company was proposed
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49050
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
moťková_2019_dp.pdf 4.568Mb PDF Zobrazit/otevřít None
moťková_2019_op.docx 25.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
moťková_2019_vp.docx 24.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet